Annonser for mobilapplikasjoner

Annonser for mobilapplikasjoner

Mobilverdenen fortsetter å øke sin popularitet med det økende antallet applikasjoner dag for dag. Hvis du ønsker det, kan du enkelt øke antall nedlastinger eller markedsføre applikasjonen din med annonsene du vil publisere i den raskt utviklende mobilverdenen.

Google verileri mobil dünyada kullanım oranının %75’e yaklaştığını gösteriyor. Giderek büyüyen mobil dünyada varlığınızı güçlü bir şekilde sürdürmeniz için size her aşamada destek oluyor.

Konsept for sosiale medier med smarttelefon i hånden

Som alle våre tjenester følger vi prinsippet om minimale kostnader og maksimal effektivitet i annonser for mobilapplikasjoner. Vi sikter alltid mot høyere ytelse i kampanjene våre, som vi gjennomfører separat for hvert digitalt medium.

Med mobilsøk-kampanjer når du ut til brukere som allerede søker etter apper som din på sine mobile enheter. Disse kampanjene er en flott måte å få appen din oppdaget av personer som sannsynligvis vil vise interesse.

Øke antall nedlastinger med annonser for applikasjonsmarkedsføring

App-reklameannonser (tidligere kjent som "klikk og last ned"-annonser) er den enkleste og mest effektive måten å øke antall nedlastinger på. Med denne annonsetypen er det meste av tilpasningen gjort for deg. Du kan kjøre disse annonsene i søkenettverket og displaynettverket ved å bruke App/Digital Content Ad-malen. Dette er viktig: I Søkenettverket kan annonser for apper/digitalt innhold bare vises der betalt appinnhold er tilgjengelig for brukerne.

Ofte stilte spørsmål om søknadsannonser

Vi ønsket å svare på noen spørsmål i tankene dine rett før du begynner å jobbe med mobilapplikasjonsannonsering. Vi har samlet ofte stilte spørsmål fra våre kunder for ikke å ta feil beslutninger i applikasjonsannonseringsprosessen.

Hvor vises annonser i mobilapper?

Det er mulig å liste opp områdene der mobilapplikasjonsannonser vises som Google Play-oppføringer, Googles søkenettverk, displayannonsenettverk, søkeresultater i Play Store, YouTube-videoer på iOS- og Android-enheter og publiseringssider for Googles displayannonsenettverk.

Hvordan fungerer app-reklame?

App-reklame gjør det enklere å laste ned appen din ved å sende brukerne direkte til Google Play Store eller Apple App Store.