Design av destinasjonssider
Sidene som er utformet spesielt for et produkt eller for å nå en bestemt målgruppe for å brukes i digitale markedsføringsaktiviteter og for å øke den digitale konverteringen, kalles landingsside.
Hovedformålet med destinasjonssider er å få besøkende til å foreta en handling. Derfor bør siden inneholde handlinger som gir resirkulering, for eksempel å fylle ut skjemaer, opprette medlemskap, laste ned dokumenter, se på videoer og kjøpe noe.
Vellykkede funksjoner for destinasjonssider
Hastighet: Hastighet er en svært viktig faktor i den digitale verden. Sidene bør lastes inn raskt, og besøkende bør ikke kaste bort tid på dette punktet. De viktigste problemene som påvirker hastigheten kan listes opp som feil grensesnittkoding, serverproblemer, feil back-end-koding, mangel på hurtigbufring, ikke bruk av AMP, intensiv innholdsoppføring.
Kompatibilitet: Oluşturulan landing page sayfasının mobil, tablet ve olabilecek bütün cihazlarla uyumlu olması gerekmektedir. Örneğin Mobil trafik oranı %70 olan bir kampanyada mobil uyumluluk sorunu var ise kampanyanın hak ettiği başarıyı yakalaması zordur.
Design: Designfasen er av stor betydning for at en landingsside skal tiltrekke seg de besøkendes oppmerksomhet, for å skape en god brukeropplevelse og for å utforme grensesnittet på riktig måte.
Innhold: Sideoppsettet er svært viktig for å gjenkjenne den besøkende og vite hva de ønsker å møte. Innholdet som den besøkende vil møte, for eksempel video, visuelt innhold og tekst, bør være godt planlagt. På dette punktet vil enkelt og så tydelig innhold som mulig øke avkastningen.
Strategi: For å oppnå positive resultater er det nødvendig å handle i harmoni med merkevarens bedriftsidentitet. Derfor bør budskapet i design, innhold og annonser være kompatible og parallelle med hverandre.
Analyse: Suksessen til siden finnes ved å analysere. Sidene bør optimaliseres i henhold til denne informasjonen ved å utføre A/B-tester, lage varmekart og til og med øyetester når det er nødvendig.
Kort
For å kunne markedsføre produktet eller tjenesten på en enkelt side, må man først sette seg inn i kundens forslag, krav og målgruppe. Det er nødvendig å sende inn dokumentasjon som inneholder informasjon som hva kampanjen eller slagordet er, hva som etterspørres fra brukeren i skjemaene, og innholdet skal være kort og konsist. Den mottatte informasjonen videresendes til designteamet.
Design
Etter at dokumentasjonen er gjennomgått av vårt ekspertteam for design, lages det et design som tar hensyn til hvor brukeren vil tiltrekke seg oppmerksomhet ved første øyekast, hvordan innholdet kan formidles uten å kjede brukeren, og hvilke bemerkelsesverdige elementer som hindrer brukeren i å forlate siden på kort tid. Designet godkjennes av kunden, og hvis det blir revidert, blir den siste finpussen gjort og videresendt til kodeteamet vårt.
Koding
Vårt profesjonelle kodingsteam optimaliserer siden slik at den åpnes raskest mulig ved å legge til handlinger som gjør at brukeren kan navigere på siden lenger med infrastrukturen som tilpasser det overførte designet til Google-annonser, og fullfører kodingsprosessen ved å inkludere kodeinformasjonen som gir Google-annonsekoblinger med skjemaintegrasjonen som brukeren bruker for å kommunisere. Arbeidet sendes til kunden for godkjenning før det publiseres.
Levering
Landingssidedesignet, som er godkjent av kunden, publiseres i mappen som er navngitt i henhold til preferanser på domenenavnet (domenet) som skal publiseres, eller i hovedkatalogen. Skjematester og generelle kontroller gjøres over den publiserte lenken. Hvis du mottar reklametjenester i Hashtag Media, videresendes den aktuelle lenken til vår reklameavdeling.